Lilian

zondag, februari 08, 2009

Halfstok

Henri Matisse















ik ben een mens, achterlijk en idioot, vol
overtuiging. doodgaan valt wel mee.

sterven doe ik in de ochtend, wanneer de
rook is opgetrokken en ik broos nog kijken kan.

geef me je borst, komop, schurk aan
verteer mijn ogen, ik heb je voorgelogen.

maar, als je me begraven hebt in die
kuil onder de te platte wereld

daar waar het huis van je ma en pa nog
slechts een baksteen is

verbleek dan niet onder witte lakens
als ik te lief klink.


---

Zie ook: De Contrabas en klik hier voor de MP3-versie door Peter de Groot.

---

2 opmerkingen:

Global Future zei

Very unique blog.
Wow... fantastic images.
I like your blog.

Please visit:
http://holidayinparadise.blogspot.com

Keep blogging.
Good luck.

Lilian Caessens zei

Thank you Succes.

Okay, I will visit your weblog too.

Lilian